Aktualności
Poprzedni Następny
Powrót

23-24.10.2014 WROCŁAW



Fundacja Impact i Europejska Stolica Kultury Wrocław 2016 zapraszają pracowników sektora kultury, a szczególnie jego kadrę kierowniczą na spotkanie i warsztaty “Sztuka dla Widzów. Wprowadzenie do koncepcji audience development” w dniach 23 i 24 października.

Jak pozyskiwać publiczność? To pytanie na co dzień zadaje sobie wiele instytucji i organizacji kultury. Każda z nich znajduje na nie inne odpowiedzi. Każda ma w tym zakresie sukcesy, ale i każda może wskazać działania artystyczne, które miały niewystarczającą publiczność, lub które wręcz odwołano z powodu zbyt niskiej frekwencji. Jak więc pracować aby sukcesów w pozyskiwaniu publiczności było więcej? Szczególnie w kontekście Europejskiej Stolicy Kultury 2016. Odpowiedzi będziemy wspólnie poszukiwać podczas dwudniowego wydarzenia, które zbierze pracowników kultury i szefów instytucji zainteresowanych budowaniem publiczności dla sztuki we Wrocławiu.

Warunkiem udziału jest wypełnienie poniższego formularza, który dotyczy wybranych aspektów działalności Państwa organizacji w kontekście pracy z publicznością

Udział w wydarzeniu jest bezpłatny. Organizatorzy nie zapewniają zakwaterowania.

Październikowe spotkanie i warsztaty rozpoczną cykl działań wprowadzających metodykę pracy z publicznością przeznaczony dla profesjonalistów sektora kultury – szefów instytucji i organizacji pozarządowych, przedsiębiorstw kultury i kreatywnych, specjalistów ds. komunikacji, promocji i marketingu w kulturze, oraz managerów projektów, które realizowane będą we Wrocławiu we współpracy biura Europejskiej Stolicy Kultury Wrocław 2016 i Fundacji Impact.

Elementem przygotowań do udziału w warsztatach jest wypełnienie rozszerzonego formularza zgłoszeniowego, który jest także diagnozą organizacji pod kątem rozwoju publiczności.

Wypełnienie kwestionariusza może zająć około 20 minut. Mamy nadzieję, że formularz zachęci Państwa do refleksji nad narzędziami własnej pracy z publicznością.

 

SZTUKA DLA WIDZÓW
Program

23 Października 2014 SPOTKANIE
miejsce: IMPART sala kameralna, ul. Mazowiecka 17, 50-412 Wrocław
18.00 - 21.00

18.00 - 19.30 Wprowadzenie do koncepcji audience development - Paul Bogen

19.30 - 21.00 Jak wypracować skuteczną strategię budowania publiczności w kontekście ESK 2016?
Moderator: Paul Bourne

Prezentacje tłumaczone będą symultanicznie na język polski.


24 października WARSZTATY
miejsce: Kontury Kultury - Strefa Edukacji Twórczej, ul. Jagiellończyka 10a, 50-240 Wrocław

10.00 - 10.45 Wprowadzenie do warsztatów + rozgrzewka Paul Bourne
11.00 - 13.00 Warsztaty cz. 1
13.00 - 14.00 Lunch
14.00 - 15.30 Warsztaty cz. 2
16.00 - 17.00 Podsumowanie 3 ścieżek warsztatowych: Paul Bourne

Ścieżka warsztatowa 1:
Zmiana podejścia: zarabiać zamiast pozyskiwać i jak ma się do tego publiczność?
Paul Bogen (warsztat w języku angielskim)

Ścieżka warsztatowa 2:
Skuteczna promocja: standardowo i niekonwencjonalnie, za duże i małe pieniądze.
Piotr Partyka, Pracownia Szumu

Ścieżka warsztatowa 3:
Budowanie strategii rozwoju publiczności w oparciu o segmentację
Paul Bourne i Agata Etmanowicz

Organizator: Fundacja Impact
Partner: Europejska Stolica Kultury Wrocław 2016

Spotkanie i Warsztaty finansuje Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego.
Projekt uzyskał wsparcie Biura Festiwalowego Impart 2016

 

 

To długofalowy, dynamiczny i całościowo zintegrowany proces stawiający WIDZA w centrum codziennych działań całej organizacji. Ważna jest zarówno dbałość o dotychczasową publiczność, jak i świadome docieranie do nowej. >>>