Aktualności
Poprzedni Następny
Powrót

20-21.10 Warsztaty i Konferencja Sztuka dla Widzów w WARSZAWIE

 

 

Program konferencji i warsztatów
Sztuka dla Widzów 2014

Organizator: Fundacja Impact
Partner: Centrum Sztuki Współczesnej Warszawa

Miejsce akcji: CSW Zamek Ujazdowski w Warszawie

20 Października 2014 KONFERENCJA

10.00 - 10.15 Powitanie i mini wstęp do koncepcji audience development
10.15 - 11.10 Jak publiczność może nam pomóc być lepszymi w tym co robimy? Paul Bourne
11.10 - 11.30 Kawa

11.30 - 12.50 Różne modele pracy z publicznością, prezentacje i dyskusja
Anna Fedas Europejskie Centrum Solidarności, Gdańsk
Jędrzej Swaton Nowy Teatr z Łodzi
Agnieszka Wojciechowska Warsztaty Kultury, Lublin
Przemysław Piechocki CKS Urząd m.st. Warszawa - Usługi kulturalne w warszawskich dzielnicach - wyniki badania
Moderatorki - Agata Etmanowicz i Agnieszka Wlazeł

12.50 - 13.30 Lunch

13.30 - 15.45 Zarządzanie instytucją dbającą o rozwój publiczności - prezentacje i dyskusja
Bogdan Gasik - Dyrektor Administracyjny Teatru Muzycznego w Gdyni
Mateusz Labuda - Zastępca Dyrektora ds. Komunikacji i Spraw Publicznych Muzeum Narodowego w Warszawie
Małgorzata Ludwisiak - dyrektor CSW w Warszawie
Maria Seweryn i Katarzyna Błachiewicz Teatr Polonia i Och-Teatr w Warszawie
Paul Bogen - European Arts&Culture Managment Wielka Brytania
Tomasz Thun-Janowski - Dyrektor Biura Kultury m.st. Warszawy
Moderator - Anna Wotlińska MKiDN

15.45 - 16.00 Kawa

16.00 - 17.00 Dyskusja:
Co szefowie instytucji kultury mogą zrobić dla rozwoju publiczności dla sztuki w Polsce?

Konferencja będzie tłumaczona symultanicznie.


21 października WARSZTATY

Ścieżka warsztatowa 1:
Zmiana podejścia: zarabiać zamiast pozyskiwać i jak ma się do tego publiczność?
Paul Bogen (warsztat w języku angielskim)

Ścieżka warsztatowa 2:
Skuteczna promocja: standardowo i niekonwencjonalnie, za duże i małe pieniądze.
Piotr Partyka, Pracownia Szumu

Ścieżka warsztatowa 3:
Wyzwanie > rozwiązanie, kreatywne i kooperatywne znajdowanie rozwiązań dla wyzwań związanych z rozwojem publiczności.
Piotr Wojciechowski

10.00 - 10.45 Wprowadzenie do warsztatów: Paul Bourne
11.00 - 13.00 Warsztaty cz. 1
13.00 - 14.00 Lunch
14.00 - 15.30 Warsztaty cz. 2
16.00 - 17.00 Podsumowanie: Paul Bourne

Organizatorzy nie zapewniają zakwaterowania.


Foto Paula Patocka i Agnieszka Wlazeł

To długofalowy, dynamiczny i całościowo zintegrowany proces stawiający WIDZA w centrum codziennych działań całej organizacji. Ważna jest zarówno dbałość o dotychczasową publiczność, jak i świadome docieranie do nowej. >>>