Aktualności
Poprzedni Następny
Powrót

16-17.12.2013 WARSZTATY I KONSULTACJE W ŁODZI

 

BUDOWANIE PUBLICZNOŚCI W PRAKTYCE

Fundacja Impact oraz Łódzkie Stowarzyszenie Inicjatyw Miejskich Topografie serdecznie zapraszają na dwa dni z praktyką audience development.
Spotkanie skierowane jest do tych, którzy już zetknęli się z koncepcją budowania publiczności oraz dla początkujących. Do pracowników instytucji kultury oraz organizacji pozarządowych, marketingowców, osób odpowiedzialnych za budowanie programu, produkcję, czy też obsługę sali.
Do wszystkich tych, którym zależy na lepszym funkcjonowaniu organizacji, świadomym i strategicznym budowaniu relacji z publicznością.

Na spotkanie złoży się seria warsztatów oraz indywidualnych konsultacji.

Projekt finansuje Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego.

FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY


16 grudnia 2013 poniedziałek

10.00 – 13.00
1/ Wprowadzenie do koncepcji audience development*
czyli: O co właściwie chodzi z audience development i czy warto sobie zawracać tym głowę?
- organizacje zorientowane na publiczność
- fakty i mity nt. publiczności
- co wiemy i czego nie wiemy o swojej publiczności
- publiczność w liczbach
- przykłady zastosowania audience development w praktyce
- praktyczne ćwiczenia
* polecamy „początkującym”

LUB

11.00 – 13.00
2/ Obsługa klienta, czyli jak sprawić aby publiczność do nas wracała*
- kultura obsługi klienta
- procesy związane z obsługą publiczności
UWAGA! Warsztat w języku angielskim

14.00 – 17.00
Segmentacja publiczności*
czyli:
- jak identyfikować grupy docelowe;
- jak opracowywać taktyki do komunikacji z konkretnymi grupami docelowymi;
* polecamy “zaawansowanym”
UWAGA! Warsztat w języku angielskim

17 grudnia 2013 wtorek

10.00-13.00
DO WYBORU:
1A/ Badanie publiczności “zrób to sam” CZ.I: Jak i o co pytać naszą publiczność?*
Nie masz środków na zlecenie badania, a chcesz się dowiedzieć co myśli o Twoim programie, instytucji publiczność? To warsztat dla Ciebie.
W programie m.in.:
- jak właściwie zaplanować badanie,
- przykłady narzędzi do badania publiczności,
- konstruowanie pytań,
- analizowanie zebranych informacji.

LUB
2A/ Podstawy marketingu w praktyce, czyli strategia i plan marketingowy CZ. I*
W programie m.in.:
- elementy strategii marketingowej
- określanie celów marketingowych projektu;
- praca nad własnym jednostronnicowym planem marketingowym.
* polecamy “zaawansowanym”
UWAGA! Warsztat w języku angielskim

14.00-17.00 DO WYBORU

1B/ Badanie publiczności “zrób to sam” CZ.II: Jak pozyskać informacje nt. tych, którzy do nas nie przychodzą?*
To warsztat dla Ciebie, jeśli chcesz dotrzeć do odbiorców, którzy jeszcze nie korzystają z oferty Twojej organizacji, nie wiesz dlaczego i nie wiesz jak ich pozyskać.
Dowiesz się jak samodzielnie i bezkosztowo przeprowadzić badanie publiczności nieposiadanej, poznasz przykłady narzędzi, które mogą być przydatne w praktyce oraz zobaczysz jak robią to inni.

LUB
2B/ Podstawy marketingu w praktyce, czyli strategia i plan marketingowy CZ. II*
W programie m.in.:
- praca nad własnym jednostronnicowym planem marketingowym.
* polecamy “zaawansowanym”
UWAGA! Warsztat w języku angielskim

 

INDYWIDUALNE KONSULTACJE
Masz konkretny problem z publicznością np. “stara” odpływa, a nowej nie przybywa, nie wiesz jak przeprowadzić badanie publiczności, nie wiesz jak zabrać się do budowania strategii, a może wewnętrzna, komunikacja pomiędzy działam artystycznym a marketingiem i promocją nie działa? A może po prostu chcesz mieć możliwość o dopytanie, porozmawianie o audience development?
Przynieś problem ze sobą, a wspólnie podczas indywidualnych konsultacji postaramy się znaleźć jego rozwiązanie.


Jeżeli chcesz z nami spotkać, to bardzo prosimy o zaznaczenie tej opcji w formularzu rejestracyjnym.
Indywidualne konsultacje będą prowadzone zarówno w poniedziałek, jak i we wtorek.


Serdecznie zapraszamy
Fundacja Impact oraz Łódzkie Stowarzyszenie Inicjatyw Miejskich Topografie

Miejsce:
Miejski Punkt Kultury Prexer-UŁ
Ul. Pomorska 39
90-203 Łódź

Prowadzący warsztaty
Warsztaty wprowadzające do koncepcji audience development poprowadzi Agata Etmanowicz (http://rozwojwidowni.pl/5_o_nas), warsztaty z zakresu marketingu – Paul Bogen, a warsztaty dot. badań publiczności Marek Troszyński (http://rozwojwidowni.pl/10_nasi_eksperci).
 

To długofalowy, dynamiczny i całościowo zintegrowany proces stawiający WIDZA w centrum codziennych działań całej organizacji. Ważna jest zarówno dbałość o dotychczasową publiczność, jak i świadome docieranie do nowej. >>>