Aktualności
Poprzedni Następny
Powrót

21-22.11.2013 seria warsztatów i konsultacji w Gdańsku

 

BUDOWANIE PUBLICZNOŚCI W PRAKTYCE

Serdecznie zapraszamy na dwa dni z praktyką audience development.
Spotkanie skierowane jest do tych, którzy już zetknęli się z koncepcją budowania publiczności oraz dla początkujących. Do pracowników instytucji kultury oraz organizacji pozarządowych, marketingowców, osób odpowiedzialnych za budowanie programu, produkcję, czy też obsługę sali.
Do wszystkich tych, którym zależy na lepszym funkcjonowaniu organizacji, świadomym i strategicznym budowaniu relacji z publicznością.

Na spotkanie złoży się seria warsztatów oraz indywidualnych konsultacji.

FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY

Projekt został dofinansowany ze środków Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego

21 listopada 2013 Czwartek

10.00 – 13.00

Wprowadzenie do koncepcji audience development*
czyli: O co właściwie chodzi z audience development i czy warto sobie zawracać tym głowę?

- organizacje zorientowane na publiczność
- fakty i mity nt. publiczności
- co wiemy i czego nie wiemy o swojej publiczności
- publiczność w liczbach
- przykłady zastosowania audience development w praktyce
- praktyczne ćwiczenia

* polecamy „początkującym”

14.00 – 17.00 DO WYBORU

1/ Misja, wizja, strategia*
czyli: Czy posiadanie wizji i misji jest konieczne do odniesienia sukcesu?

- czym nie jest wizja/misja, a czym może być;
- jak stworzyć prawdziwą wizję i misję;
- jak wyznaczać cele;
- jak budować strategię rozwoju organizacji.

• polecamy „początkującym”

2/ Segmentacja publiczności*

czyli:
- jak identyfikować grupy docelowe;
- jak opracowywać taktyki do komunikacji z konkretnymi grupami docelowymi;
- program artystyczny a grupy docelowe
(Segmented marketing approach, Ansof matrix).

* polecamy “zaawansowanym”
UWAGA! Warsztat w języku angielskim


22 listopada 2013 Piątek
10.00-13.00 DO WYBORU

1/ Badanie publiczności “zrób to sam”: Jak i o co pytać naszą publiczność?*

Nie masz środków na zlecenie badania, a chcesz się dowiedzieć co myśli o Twoim programie, instytucji publiczność? To warsztat dla Ciebie.

W programie m.in.:
- jak właściwie zaplanować badanie,
- przykłady narzędzi do badania publiczności,
- konstruowanie pytań,
- analizowanie zebranych informacji.

• zarówno dla „początkujących”, jak i „zaawansowanych”

2/ Strategiczne budowanie marki*
- cele i strategie marki;
- marka organizacji, a marki projektów
- jak budować i łączyć marki;
- zarządzanie markami;
- zyski z posiadania marki

* polecamy “zaawansowanym”
UWAGA! Warsztat w języku angielskim

 

14.00-17.00 DO WYBORU
1/ Badanie publiczności “zrób to sam”: Jak dotrzeć do publiczności nieposiadanej? Jak pozyskać informacje nt. tych, którzy do nas nie przychodzą?*

To warsztat dla Ciebie, jeśli chcesz dotrzeć do odbiorców, którzy jeszcze nie korzystają z oferty Twojej organizacji, nie wiesz dlaczego i nie wiesz jak ich pozyskać.
Dowiesz się jak samodzielnie i bezkosztowo przeprowadzić badanie publiczności nieposiadanej, poznasz przykłady narzędzi, które mogą być przydatne w praktyce oraz zobaczysz jak robią to inni.

• zarówno dla „początkujących”, jak i „zaawansowanych”

2/ Efektywność finansowa w zarządzaniu marketingowym

czyli:
- Co nam się opłaca?
- Budżetowanie promocji;
- przeliczanie finansowej efektywności działań marketingowych (marketing conversion rates);
- systemy sprzedaży biletów;
- jak redukować koszty sprzedaży;
- zarządzanie danymi
- Customer Relationship Management (CRM)

* polecamy “zaawansowanym”
UWAGA! Warsztat w języku angielskim


INDYWIDUALNE KONSULTACJE
Masz konkretny problem z publicznością np. “stara” odpływa, a nowej nie przybywa, nie wiesz jak przeprowadzić badanie publiczności, nie wiesz jak zabrać się do budowania strategii, a może wewnętrzna, komunikacja pomiędzy działam artystycznym a marketingiem i promocją nie działa? A może po prostu chcesz mieć możliwość o dopytanie, porozmawianie o audience development?

Przynieś problem ze sobą, a wspólnie podczas indywidualnych konsultacji postaramy się znaleźć jego rozwiązanie.

Jeżeli chcesz z nami spotkać, to bardzo prosimy o zaznaczenie tej opcji w formularzu rejestracyjnym.

Indywidualne konsultacje będą prowadzone zarówno w czwartek, jak i w piątek.

Serdecznie zapraszamy
Fundacja Impact oraz
Miejski Instytut Kultury w Gdańsku


Prowadzący warsztaty
Warsztaty wprowadzające do koncepcji audience development poprowadzą Agnieszka Wlazeł i Agata Etmanowicz (http://rozwojwidowni.pl/5_o_nas), warsztaty z zakresu marketingu – Paul Bogen, a warsztaty dot. badań publiczności Marek Troszyński (
http://rozwojwidowni.pl/10_nasi_eksperci).

To długofalowy, dynamiczny i całościowo zintegrowany proces stawiający WIDZA w centrum codziennych działań całej organizacji. Ważna jest zarówno dbałość o dotychczasową publiczność, jak i świadome docieranie do nowej. >>>