Aktualności
Poprzedni Następny
Powrót

Łódż, Lublin i Gdańsk pracują nad swoimi strategiami rozwoju publiczności

Łódź, Lublin i Gdańsk pracują nad swoimi strategiami rozwoju publiczności, Za nami pierwsza tura warsztatów w Łodzi i Lublinie. Na początku października wraz z Paulem Bogenem ruszamy do Gdańska.

Przygotowania do strategii rozwoju publiczności rozpoczęliśmy od spojrzenia na własne organizacje. Audyt i jasne określenie misji organizacji - dlaczego i dla kogo pracuje są podstawą do myślenia o przyszłych działaniach służących zwiększeniu liczby i satysfakcji własnych publiczności.

Projekt jest realizowany przez Fundację Impact w partnerstwie z Instytutem Kultury Miejskiej (Gdańsk), Warsztatami Kultury (Lublin) oraz Fabryką Sztuki i Stowarzyszeniem Topografie (Łódź) dzięki dotacji Ministerstwa Kultury i Sztuki

Ciąg dalszy nastąpi!

To długofalowy, dynamiczny i całościowo zintegrowany proces stawiający WIDZA w centrum codziennych działań całej organizacji. Ważna jest zarówno dbałość o dotychczasową publiczność, jak i świadome docieranie do nowej. >>>