Aktualności
Poprzedni Następny
Powrót

Impact i NCK zapraszają 7.11

3 listopad 2011

Spotkanie z Sarah Boiling w Galerii Kordegarda

Fundacja Impact oraz Narodowe Centrum Kultury zapraszają na spotkanie:
„Audience Development / Rozwój widowni - alternatywa dla edukacji kulturalnej czy nowoczesne upowszechnianie kultury?”, które odbędzie się w ramach projektu „Sztuka dla widza - Koncepcja rozwoju widowni – konsultacje i przewodnik dla organizacji pozarządowych” oraz kampanii „Kultura się liczy!”.

Czas i miejsce:
Poniedziałek 7 listopad 2011 o godz. 18:00
Galeria Kordegarda, ul. Krakowskie Przedmieście 15/17 Warszawa.

UWAGA! Językiem roboczy spotkania będzie język angielski.

Sarah Boiling – wicedyrektor Audiences London (AL), instytucji wspierającej brytyjskie podmioty prowadzące działalność kulturalną w budowaniu szerokiej, stałej i zróżnicowanej publiczności. Sarah, obok swoich bieżących obowiązków, prowadzi i inicjuje liczne projekty, w tym ogólnokrajowy program banchmarkingowy dla Londyńskich galerii. Jest także profesjonalnym trenerem. Zanim rozpoczęła prace dla AL zajmował się m.in. marketingiem w Tate Gallery i the Barbican.

Spotkanie odbywa się w ramach projektu „Sztuka dla widza - Koncepcja rozwoju widowni – konsultacje i przewodnik dla organizacji pozarządowych” jest realizowany przez Fundację Impact ze środków Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego oraz we współpracy z British Council. Partnerami projektu są m.in. Instytut Kultury Polskiej Uniwersytetu Warszawskiego, TVP Kultura, portal ngo.pl oraz Purpose Przedsiębiorczość w kulturze.

Kampania społeczna „Kultura się Liczy!” zainicjowana przez Narodowe Centrum Kultury ma na celu zwiększenie świadomości społeczeństwa na temat potencjału prorozwojowego kultury oraz związków kultury z innymi segmentami życia społecznego, gospodarczego i politycznego.
W ramach kampanii w zeszłym roku zorganizowana została m.in. debata na Giełdzie Papierów Wartościowych „Komu opłaca się finansowanie kultury?” oraz międzynarodowa konferencja „Ekonomika kultury – od teorii do praktyki”, której gościem honorowym był Prof. David Throsby.
W tym roku przeprowadzone zostały szkolenia „Profesjonalny sponsoring kultury” prowadzone przez brytyjską agencję doradczą Four Communications. W ramach kampanii powstał także „Kodeks sponsoringu kultury”, który służy pogodzeniu często odmiennych interesów stron w obszarze sponsoringu kultury oraz budowaniu i promocji dobrych praktyk. Kontynuowane są również seminaria z cyklu „Kultura i rozwój”.


Wizyta Sarah Boiling ma na celu dalszą dyskusję na temat istoty rozwoju publiczności instytucji kultury, która została rozpoczęta podczas debaty „Partner czy klient? Nowe Spojrzenie na relacje kultury i biznesu” której gośćmi byli Marc Sands – Tate Galleries oraz Micheal Pyner – Shoreditch Trust. Podsumowaniem październikowej debaty był wniosek dotyczący wypracowania wspólnej płaszczyzny dialogu oraz wzajemnej identyfikacji potrzeb, które umożliwiłyby budowanie długotrwałych, efektywnych relacji pomiędzy kulturą, a biznesem. Więcej informacji znajduje się na stronie www.kulturasieliczy.pl

Liczba miejsc ograniczona.
Rejestracja do 4 listopada 2011, email: kulturasieliczy@nck.pl lub tel.: + 48 22 2100 182

To długofalowy, dynamiczny i całościowo zintegrowany proces stawiający WIDZA w centrum codziennych działań całej organizacji. Ważna jest zarówno dbałość o dotychczasową publiczność, jak i świadome docieranie do nowej. >>>